Дропшипінг
Якщо початкові вкладення у вас не такі вже і великі і замовленого товару не вистачить, щоб заповнити прилавок невеликого магазину, то дропшипінг — це кращий варіант. У цьому випадку ваша роль — посередника, за якої зведено до мінімуму всі ризики, у тому числі і «прогорання».
Плюси такого методу зайнятості:
- вам не потрібно мати власний склад;
- немає необхідності в точці продажу;
- ви в будь-якому випадку отримаєте відсоток від замовленого товару;
- невеликі початкові вкладення.
Якщо ви володієте вийнятковою здатністю знаходити постачальників за кордоном і знаєте, кому можна перенаправити товар у себе в країні, чи готові переглянути мильйон пропозицій, щоб звести двох продавців разом, то дропшипінг саме для вас.
Онлайн продажі
Продажі в Інтернеті сьогодні є дуже популярними і зручними для обох сторін угоди. Вести такий бізнес можна з дому в будь-які з 24 годин доби, наявність швидкісного Інтернету, комп'ютера і посидючість — ось головні інструменти вашого успіху.
Тут є також декілька варіантів продажу, які можна використовувати окремо або в сукупності для досягнення найкращого результату. Перший і найпоширеніший — продаж через соціальні мережі. Створення групи, залучення до неї зацікавлених особистостей, розповсюдження інформації про товари та новинки, прийом і відправка замовлень, створення конкурсів і розіграшів — ось чим вам доведеться займатися, щоб бізнес був успішним.
Для унікального чи дуже популярного товару створюють лендингові сторінки. Це «міні-сайт», не наділений великою кількістю функцій і розділів, а покликаний лише продавати певний товар. Створення лендингу коштує значно дешевше, ніж повноцінний сайт, а користі від нього може бути більше. Головне — правильно вибрати товар, який буде просуватися таким чином.
Створити ж окремий інтернет-магазин можна на базі існуючих торгових майданчиків або звернутися до спеціальних фірм зі створення сайтів.
Офлайн продажі
Ящо у вас вже є торгова точка чи є можливість її відкрити, то такий вид продажу товару з-за кордону для вас. Необхідність дозволяючих документів залежить від товару, який ви вибрали на реалізацію і специфіки вашої цільової аудиторії.
Додаткові витрати, з якими ви можете зіштовхнутися у цьому випадку:
- оренда торгових майданчиків і складу;
- витрати на оформлення приватного підприємництва;
- оплата заробітної платні реалізатору;
- рекламні послуги торгової точки.
Якщо ви вже вирішили зайнятися своєю справою, не економте на розкрутці і просуванню фірми — забезпечте їй якісну рекламу, гарні фото і їхній опис на сайтах, підтримуйте зв'язок із клієнтами для лояльних відгуків.